Grunstival 2022!

Afgelopen zondag 15 mei vond de eerste Grunstival plaats. Na 3 jaar kon eindelijk het schoolfeest van basis en Tienerschool Herx terug plaatsvinden. Het schoolfeest in Herx gaat voortaan als Grunstival door het leven.

Afgelopen jaar maakte grunst deel uit van het gebeuren op Campus Herx. Grunst staat voor natuurijk d’as de kunst! Tijd om de ouders, familieleden en andere bezoekers hiervan op de hoogte te brengen. Grunst  werd aan de hand van leuke funky optredens van de kleuters en leerjaren 1 tot en met 4 duidelijk gemaakt aan de aanwezigen.

De Tienerschool praatte aan de hand van een toneelstuk de show aan elkaar.

Buiten al deze optreden waren er natuurlijk een tal van leuke Vlaamse spelen op de speelplaats. Ook de tieners hadden enkele leuke workshops in elkaar gestoken. Zo konden  er zelfgemaakte armbandjes worden gemaakt, er was een nagelstudio en een kapsalon voor funky kapsels te maken and last but not least een Kinderdisco.

Als afsluiter konden de aanwezigen genieten van een verse barbecue. Deze werd voorzien door Ronny Willems en zijn team. Kortom een een geslaagde eerste editie!

Voor een kort overzicht van deze dag kan je hieronder klikken

Grunstival 2022!