Kleutersportdag Basisschool Herx

Kleutersportdag

Kleutersportdag Basisschool Herx

De jongste grunstenaars van basisschool Herx konden afgelopen woensdag 23/02/2022 genieten van een leuke sportvoormiddag . Sportjuf Lisa heeft samen met de jongens en meisjes van x2 uitdagende en leuke opdrachten voor hun voorzien. In het project van Verbinden focussen en ontdekken hebben de leerlingen van x2 hierin hun eigen en nieuwe  talenten leren ontdekken. Zelf voor een groep kinderen staan is niet evident. Ze hebben de kleuters ondersteund, vaardigheden aangeleerd en samen gespeeld doorheen hun sportvoormiddag.

Er waren springkastelen aanwezig waarbij de jongste grunstenaars zich in konden uitleven. Er werd volop gedanst samen met de leerlingen van x2. Door het goede weer konden er ook enkele activiteiten buiten doorgaan, wat de kinderen veel energie gaf en ze zich enorm konden uitleven.

De loop en balvaardigheden werden in verschillende standen ingeoefend. Uiteraard was spelen met de parachute de grote blikvanger!

Klik op de link en je krijgt een impressie van deze leuke sportvoormiddag.

Impressie Kleutersportdag Basisschool Herx