fun run

Fun Run 2023

Dit jaar vond de 2de editie van de Fun run plaats. De omloop veranderde dit jaar van locatie naar het Olmenhof. Onze leerlingen gaven het beste van zich zelf doorheen deze dag. De dag werd opgesplitst in de obstakelrun en een fun gedeelte.

Obstakelrun

Tijdens de obstakelrun Kwamen samenwerken en doorzettingsvermogen aanbod.

Elkaar helpen over tussen en onder de obstakels was hier een zeer belangrijk gegeven. De run was pas geslaagd als alle leerlingen van de klas samen de finishlijn bereikten.

fun run

Fun gedeelte

Ook dit jaar heeft de sportdienst van Herk-de-Stad weer leuke activiteiten voorzien. Er waren verschillende springkastelen waar de leerlingen zich konden uitleven. Ook konden ze leren boogschieten onder begeleiding van de vele vrijwilligers. Dit jaar was er ook bmx parcours, hier konden onze grunstenaars hun fietsvaardigheden verder inoefenen als ook nieuwe tips en tricks.

We kijken met veel plezier terug naar deze geslaagde 2de editie van de fun run. Hieronder kan u de link met de foto’s van onze stralende grunstenaars raadplegen.

foto’s Fun Run

fun runfun runfun run